MÁRK JÓZSEF OFM

Születtem: Csíkszenttamáson, 1927.09.28. - Iskolai végzettségem: Ferences Teológia - Állapotom: Nyugdíjas ferences pap vagyok, a csíksomlyói ferences kolostorban.

MÁRK JÓZSEF OFM

2018. szeptember 26. 13:54 - Márk József


Ezt az oldalt azzal a szándékkal nyitom meg, hogy magamról, Istennek szentelt életemről közöljek ismertetéseket. Nem a hiúság, vagy a tündöklés szándéka vezet, hanem csak az, hogy elmondjam, hogy egy 90 éves ember, 70 éves szerzetes, 60 éves felszentelt pap mennyi szépet, jót, mennyi problémát és nehézséget élt át, Isten segítségével. S mindezek után nem nehéznek, nem unalmasnak és nem katasztrofálisnak ítéli meg az életét, hanem értékesnek, tartalmasnak, eredményesnek mondja a múltat. A mindenható Isten áldása mindaz, amit elértem, a nehézségeket túléltem, s amit tehettem megvalósítottam. A boldogságos szűz Mária, az én égi Édesanyám, akinek itt, Somlyón immár 49. éve szolgálok, segített és oltalmazott életemben. Istennek örök hála, a Szűzanyának kiváló tisztelet legyen mindezekért.



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blogmark.blog.hu/api/trackback/id/tr7214544492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása